Włącz JavaScript dla prawidłowego działania strony!
27 listopada 2025 r. odbyło szkolenie dla społecznych inspektorów pracy i przedstawicieli organizacji związkowych NSZZ „Solidarność” zakładów pracy z województwa świętokrzyskiego. Szkolenie przeprowadził starszy inspektor pracy Witold Ziębiński , który podsumował 7 szkoleń zrealizowanych w 2025 r. przez inspektorów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach.
Okręgowy Inspektor Pracy Jan Jóźwik omówił działania prewencyjne i kontrolne w województwie świętokrzyskim zrealizowane w 2025 roku.
O swoich doświadczeniach w roli społecznego inspektora pracy opowiadali wyróżnieni na szczeblu centralnym laureaci konkursu „Najlepszy Zakładowy Społeczny Inspektor Pracy”:
Edward Kowalik – PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach,
Cezary Kołomański – MESKO S.A. Skarżysko-Kamienna.
Zobacz magazyn Inspektor Pracy
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać lub zmodyfikować w dowolnym momencie klikając w przycisk ciasteczka w lewym dolnym rogu strony. Więcej informacji znajdziesz w polityce plików cookies .
Niezbędne ciasteczka służą do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej, właściwej obsługi naszych użytkowników, przez którą rozumiemy m.in. zapewnienie bezpieczeństwa czy prawidłowe dostarczenie i dostosowanie usługi. Nie umożliwiają one identyfikacji konkretnego użytkownika. Niezbędne pliki cookie pozwalają nam również zrealizować podstawowe cele naszej firmy, do których należy np. zapewnienie prawidłowej i niezakłóconej komunikacji, zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie, dostosowanie treści odpowiadającej użytkownikom oraz ich ochrona przed oszustwami. Pliki te pozwalają korzystać naszym użytkownikom z wybranych usług. Ponieważ są to pliki niezbędne, nie można ich wyłączyć.
Te pliki pozwalają nam dopasować naszą ofertę do potrzeb naszych użytkowników. Cookie kierunkowe pokazują nam w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych stron internetowych dzięki czemu możemy dostosować reklamę i tym samym usługę lub produkt, który będzie zgodny z oczekiwaniami użytkownika. Na podstawie cookie reklamowych budowany jest profil zainteresowań użytkownika i dopasowywane są reklamy tak, aby nie otrzymywał on treści, które go nie interesują. Pliki te nie są bezpośrednim nośnikiem danych osobowych, a identyfikują wyłącznie przeglądarkę urządzenia. Cookie reklamowe i kierunkowe umożliwiają dostarczenie interesujących użytkownika reklam, zgodnych z jego zainteresowaniami.
Pliki analityczne i wydajnościowe służą do poprawy wydajności naszej strony internetowej i służą wyłącznie naszym wewnętrznym celom. Są to dane anonimowe i niepozwalające na identyfikację konkretnego użytkownika. Ich głównym zadaniem jest pokazanie nam co jest najbardziej i najmniej popularne, jak wygląda ruch na naszych stronach. Dzięki tym plikom możemy udoskonalić naszą ofertę i ulepszyć świadczone usługi, dostosować wyniki do potrzeb użytkownika. Te anonimowe statystyki mogą być udostępniane na potrzeby prowadzonej komunikacji zewnętrznej. Wydajnościowe pliki cookie pozwalają nam również zweryfikować czego poszukują nasi użytkownicy, co pozwala nam ulepszyć wyniki naszej strony.
Pliki cookie należące do mediów społecznościowych umożliwiają udostępnianie treści naszej strony internetowej w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Są one plikami łączącymi naszą stronę z popularnymi serwisami. Kontrolę nad tymi plikami sprawują wymienione platformy. Dzięki tym plikom mamy możliwość powiązania kont użytkowników z treściami na naszej stronie, czyli uwierzytelniania użytkownika. Właśnie te pliki zapewniają możliwość dodawania komentarzy czy umożliwiają dostarczenie reklamy w mediach społecznościowych.