Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach - formularz e-skargi / e-wniosku

Pouczenie: Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 78, poz. 1071 z poźn. zm.) podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 1)osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 2)adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 3)przedmiotu sprawy, której dotyczy. Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osób fizycznych

* - pola wymagane
















Przepisz treść z obrazka odśwież



GIP Przejdź do GIP
Porady prawne

Kalendarium

PWŚCPSN
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Wypadki


  • banner181769
  • banner206181
  • banner127351
  • banner127349
  • banner181770
  • banner127344
  • banner127347
  • banner127352
  • banner201675
  • banner193276
  • banner181763
  • banner181766
  • banner181768
  • banner181767
  • banner181765